Előfizetői tartalom

Elmeszelte a reklámadót Brüsszel

Az Európai Bizottság pénteki döntése szerint a magyar reklámadó sérti az uniós szabályokat, mivel annak progresszív adókulcsai szelektív előnyt biztosítottak egyes vállalatoknak. A Bizottság elismeri, hogy 2015-ben változott a reklámadó-szabályozás, azonban ezt a magyar kormány nem egyeztette a Bizottságal és nem kezelt minden felmerült aggályt. Ezért Brüsszel felszólította a kormányt, hogy szüntesse meg a reklámadó szelektivitását. A Nemzetgazdasági Minisztérium szinte azonnal közölte, hogy megvédi a magyar reklámadót és egyben parádés indoklással állt elő.

Döntött a BizottságAz Európai Bizottság megállapította, hogya magyarországi reklámadó sérti az uniós állami támogatási szabályokat, mivel annak progresszív adókulcsai szelektív előnyt biztosítanak egyes vállalatoknak. Emellett indokolatlanul előnyben részesíti azokat a vállalkozásokat, amelyek 2013-ban nem voltak nyereségesek, lehetővé téve számukra, hogy kevesebb adót...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés