Előfizetői tartalom

Ki megy be manapság egy utazási irodába? Tényleg csak az Airbnb kell a fiataloknak ?

Radikálisan átalakította a globális turizmust az internet. Az online keresési és foglalási rendszerek egyre kifinomultabbak, ami azzal jár, hogy az utazás egyéni megszervezése soha nem volt még ennyire egyszerű, gyors, és pénztárcára szabható. Megjelent a piacon egy olyan generáció is, akik elég nehezen tudják elképzelni, hogy besétáljanak egy hagyományos utazási irodába, és ott vegyenek repjegyet, vagy foglaljanak szállást. Ráadásul az elmúlt években minden nyáron lehetett hallani arról, hogy utazási irodák – köztük meghatározó nemzetközi piaci szereplők - mentek csődbe. De mennyire vannak valójában kihalófélben a hagyományos, inkább offline irodák? Hol tudják megtalálni a helyüket az egyre gyorsuló piacon, és mennyire jelent veszélyhelyzetet számukra egy olyan váratlan globális kihívás, mint amit például a koronavírus okoz?

Manapság az interneten keresztül bárki könnyen és gyorsan tud szállást foglalni, repülőjegyet vásárolni és utazási biztosítást kötni. Az online keresési és foglalási rendszerek egyre kifinomultabbak, ami azzal jár, hogy az utazás egyéni megszervezése soha nem volt még ennyire egyszerű, gyors, és egyénileg pénztárcára szabható.  Szakértők szerint ez egyértelműen hozzájárulhat...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés