A válság egyik vesztese: a kiskereskedelem
Nincs olyan iparág a világban, amire ne hatott volna valamilyen módon a koronavírus-járvány, ez alól a kiskereskedelmi szektor sem kivétel.
Általánosságban elmondható, hogy az online kereskedelem térnyerését hozta a járvány, az e-kereskedelem aránya az elmúlt években tapasztalható stabil növekedés után megugrott.
Az élelmiszer-értékesítésekben, előrehozott vásárlások pörgették az eladásokat a járvány elején, átmenetileg áruhiányt okozva világszerte, közben az éttermek és a nem mindennapi használati cikkeket értékesítő üzleteket sok országban több hétre bezárásra kényszerítették, megakadályozandó a fertőzés terjedését.
A cikk tartalmából
- Csődöket hozott a koronavírus az amerikai kiskereskedelemben
- Kik vannak még veszélyben?
- Mi a baj a kiskereskedelmi cégeknél?
- A nagyszereplők árfolyamának alakulása
- A szektor árazása
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva! További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!