Az elmúlt hónapokban az egyik legfontosabb téma az volt az európai autóiparban, hogy a szektor milyen alakú visszapattanásra lesz képes a koronavírus-járvány okozta sokk után. Az elemzői konszenzus szerint valahol a „V” és az „U” alak között járunk jelenleg – írtuk korábban. Rózsa Tamás, a Top Tier Consultatnts ügyvezető igazgatója előadásában ehhez nagyon hasonló véleményt fogalmazott meg, mely szerint mindenkinek érdemes a realitások talaján állnia, a "V-alakú" felpattanásra már nincs esély Európában, ez a hajó elment.
Sokkal valószínűbb egy olyan forgatókönyv, hogy valahol a „V” és az „U” között leszünk, hiszen az autóvásárlói szokásokra régiónként másképp hat a koronavírus-válság
– mondta.
A legfontosabb megállapítások
- Az U-alakú visszapattanás tanúi lehetünk majd a magyar autóiparban
- A költségoptimalizálás erősebb lehet, mint a kockázatmenedzsment
- Fontos, hogy az állam további támogatásokkal segítse az iparágat
- A mostani időszak tökéletes arra, hogy a vállalatok fejlesztésekre használják ki
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja az éves előfizetés esetén most 33%-os kedvezménnyel 19 990 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!