Az elmúlt hónapokban az egyik legfontosabb téma az volt az európai autóiparban, hogy a szektor milyen alakú visszapattanásra lesz képes a koronavírus-járvány okozta sokk után. Az elemzői konszenzus szerint valahol a „V” és az „U” alak között járunk jelenleg – írtuk korábban. Rózsa Tamás, a Top Tier Consultatnts ügyvezető igazgatója előadásában ehhez nagyon hasonló véleményt fogalmazott meg, mely szerint mindenkinek érdemes a realitások talaján állnia, a "V-alakú" felpattanásra már nincs esély Európában, ez a hajó elment.
Sokkal valószínűbb egy olyan forgatókönyv, hogy valahol a „V” és az „U” között leszünk, hiszen az autóvásárlói szokásokra régiónként másképp hat a koronavírus-válság
– mondta.
A legfontosabb megállapítások
- Az U-alakú visszapattanás tanúi lehetünk majd a magyar autóiparban
- A költségoptimalizálás erősebb lehet, mint a kockázatmenedzsment
- Fontos, hogy az állam további támogatásokkal segítse az iparágat
- A mostani időszak tökéletes arra, hogy a vállalatok fejlesztésekre használják ki
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva! További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!