Előfizetői tartalom

Miben hasonlítanak a bankok és a gyorséttermek 2021-ben?

Portfolio
Három cég, három különböző szektor, mégis sok a hasonlóság. A Covid-19 megjelenése felforgatta a világot, ezzel együtt a marketinget is. Arun Arora, a McKinsey Paris Beosztás partnere tartott előadást a Portfolio március 23-án tartott konferenciáján, melyben a digitális transzformációról és annak hatásairól beszélt.

A bankszektor és a telekommunikáció: a digitális transzformáció élén Magyarországon 21 százalékponttal nőtt a digitális eszközöket használók száma az új koronavírus megjelenése óta – kezdte előadását Arun Arora, a McKinsey Paris Beosztás partnere, aki 25 éve van jelen a szakmában, és nemzetközileg elismert szakértője a digitális startégiatervezésének, az online...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 943 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái