Előfizetői tartalom

Átformálta a szépségápolási szokásokat a járvány

A koronavírus-járvány miatt világszerte megnőtt az igény az otthoni felhasználású termékekre, ezért a kelet-közép-európai régióra fókuszálva bővíti piacait és tovább fejlődik a családi cégből külföldön is terjeszkedő vállalattá bővülő Ilcsi natúrkozmetikum-márka, amely már mintegy 30 országban van jelen.

A magyar márka a koronavírus miatti lezárások időszaka alatt 70 százalékkal kevesebbet értékesített a kozmetikai szalonok részére, amely a cég eladásokból származó bevételeinek közel felét adta. A rendkívüli helyzet és a kozmetikai szalonok forgalmának visszaesésének ellenére a cég 5 százalékkal tudta növelni tavaly az értékesítési árbevételét, amely 943 millió...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés