Előfizetői tartalom

Hosszú távú tervek a Magyar Telekomnál: „Ez inkább maraton, mint 100-as sprint”

A vállalati szférában és a befektetői berkekben egy teljesen más szemlélet kezdi átalakítani a magyar piacokat, a hosszú távú kockázatokban a fenntarthatósági szempontok is beszivárogtak, sőt szinte lavinaszerűen változtatják meg a piaci szereplők mindennapi döntéseit, és a következő évekre szóló vállalásait.  Egy interjúsorozat keretében a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett legnagyobb vállalatokat kérdeztük meg a fenntarthatósági jelentéseikről és arról, hogy hozzájuk hogyan, és mikor robbant be az ESG világa. A Wizz Air állásfoglalása után, Pandi Zoltán, a Magyar Telekom befektetői kapcsolatok vezetője beszélt a telekommunikációs iparág és az ESG egymást támogató kapcsolatáról.

Az elmúlt években Magyarországon is hívószóvá vált az ESG. A befektetői oldal kényszeríti ki, vagy a vállalatok mennek elébe a jövőbeli elvárásoknak? Az egész ESG téma és fenntarthatósági keretrendszer progresszív jellege nem feltétlenül az ország határain belül indul, ami komoly formálóerőt jelent a cégek életében. A Magyar Telekomnál a fenntarthatóság kérdésköre...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 854 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái