Előfizetői tartalom

"Politikai termék, Horn Gyula-i utánérzés? Még hevesebb kritikákra számítottunk a vármegyebérlet miatt"

Hamarosan elérhetővé válnak az új vármegye- és országbérletek, az új konstrukciókat Orbán Viktor jelentette be az évértékelőjén, és már akkor heves kritikát kaptak szakmai szervezetektől, közlekedési szakemberektől, akik politikai termékről, a közlekedési szakma kudarcáról, Horn Gyula-i utánérzésről beszéltek, miközben a hivatalos kommunikáció korszakalkotó változásról szólt, Lázár János pedig az utóbbi harminc év egyik legjobb közlekedési döntésének nevezte a bérletek bevezetését. Bói Lóránddal, az Építési és Közlekedési Minisztérium közlekedésstratégiáért felelős helyettes államtitkárával beszéltünk, ő és kollégája, Hegyi Zsolt találta ki az új termékeket. A helyettes államtitkárt szembesítettük az új bérletekkel kapcsolatos legfőbb kritikákkal, de arról is kérdeztük, hogy mennyiben másolták a német és az osztrák példát, mekkora sikerre számítanak a bérleteladásokban, milyen hatásokkal számolnak, és hogy időben el tud-e indulni a két új termék.

Miközben az érintett szolgáltatók hivatalosan úgy hirdetik az új bérlet-konstrukciókat, hogy korszakalkotó változást hoznak a közösségi közlekedésben, a kritikusok politikai termékről, a közlekedési szakma kudarcáról, Horn Gyula-i utánérzésről beszélnek. Számítottak ilyen heves kritikákra? Még hevesebbekre is. Egyébként a ’politikai’ jelző valószínűleg azért...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés