Portfolio signature

Napra pontosan 7 éve állt le az Uber - Mi áll a Bolt elleni támadás mögött?

Portfolio
Komoly össztűz zúdult a Bolt taxiszolgáltatóra az elmúlt időszakban, először a szabadjelzők miatt támadta meg őket az Országos Taxis Szövetség, ma pedig a taxis szakma - Bolton kívüli része - a számlázási gyakorlatukat kritizálta. Az Uber - napra pontosan 7 évvel ezelőtti - kiűzése után sokakban felmerülhet a kérdés, hogy mi állhat a mondvacsináltnak tűnő indokok mögött.

A Bolt (korábbi Taxify) teljesen más üzleti modellt követ, mint a többi budapesti taxitársaság. Az észt hátterű vállalatnál dolgozó taxisok jutalékot fizetnek a fuvarok után a Bolt THX Kft-nak, amely alapesetben 25 százalék, de ha valaki többet dolgozik egy adott héten, akkor ennek az aránya csökken.

  • 60 teljesített fuvar után 3 százalékponttal
  • 75 teljesített fuvar után 5 százalékponttal
  • 90 teljesített fuvar után 8 százalékponttal
  • 105 teljesített fuvar után 10 százalékponttal
  • 120 teljesített fuvar után 13 százalékponttal

A többi cég jellemzően egy fix tagdíjat kér a taxisoktól, amelyet akkor is ki kell fizetni, ha az ember kevesebbet dolgozik. Betegség, vagy tartós munkaképtelenség esetén persze adnak kedvezményt, de a Bolt rendszere rugalmasabbnak tűnik.

Bár iparági információk is megerősítik, de alapvetően elég csak nyitott szemmel járni Budapesten, hogy az embere lássa:

Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!

Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva! További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés