Előfizetői tartalom

Nagy terveket sző Magyarországon az Aldi - Megtudtuk a részleteket

Az ALDI nagyot lépett a hazai kiskereskedelmi láncok rangsorában tavaly és sok vevőt sikerült elcsábítaniuk a hiper- és szupermarketek mellett más diszkontoktól is. Az árstop nekik is komoly veszteséget jelentett, de folytatják a hazai fejlesztéseket, és terjeszkedni is szeretnének. Több városban szívesen nyitnának üzleteket, akár a meglévők mellett is. A cég terveiről kérdeztük Bernhard Haidert, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatóját.

Az ALDI bevétele a kiskereskedelmi láncok közül a legkiemelkedőbb mértékben, 6 százalékponttal nagyobb arányban nőtt 2022-ben, mint a tavalyi 26 százalékos átlagos élelmiszer-infláció. Tartható ez a növekedési ütem? Nagyon örültünk ennek az eredménynek, hiszen nem csupán a diszkontok, hanem az összes nagy lánc között is az ALDI-é volt a legmagasabb növekedés, ami sok...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés