Előfizetői tartalom

Nagyott nőtt a DM forgalma és nem csak az infláció miatt

Jelentősen emelkedett a DM magyarországi forgalma a 2022. október 01-től 2023. szeptember 30-ig tartó pénzügyi évben, a növekedés meghaladta a termékek átlagos inflációját, így a termékvolumen is 10 százalék feletti mértékben nőtt. A boltok száma nem változott.

A Dm-Drogerie Markt Kft. bevétele 28,38 százalékkal bruttó 208,57 milliárd forintra nőtt a 2023. szeptember 30-án záruló pénzügyi évben. Egy évvel korábban a cég bruttó 162,5 milliárd forintról jelentett - mondta Görgey András, a cég ügyvezető igazgatója a vállalat eredményközlő tájékoztatóján. A cég bevételének növekedése meghaladta a termékek átlagos inflációját...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!