Előfizetői tartalom

"Engem nem zavar, ha meghalok egy fair versenyben, de ez így nem fair"

A Temu és a Shein teljesen felforgatták az európai online kereskedelmet. Ezt nem csak a Magyarországon is jelentős piaci részesedéssel bíró régiós szereplők érzik, de a piacvezető ár- és termék összehasonlító oldal, az Árukereső.hu is, amely szintén cseh tulajdonban van. David Chmelařral, cég anyavállalatának, a Heureka Groupnak a vezérigazgatójával beszélgettünk a magyar online kereskedelmi piacról, a kínai trónkövetelőkről, a Google piaci fölényéről és az Árukereső.hu hazai terveiről.

Amikor a koronavírus-járvány alatt kilőtt az e-kereskedelem – Magyarországon is, – az volt az általános vélekedés, hogy még ha a fizikai vásárlás volumene vissza is esik, az online tartja majd magát, hiszen az emberek megtapasztalták ennek a kényelmét. Ennek ellenére, mikor Magyarországot az európai rekorder infláció sújtotta és az emberek reáljövedelme csökkent, akkor...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés