Előfizetői tartalom

Az infláció miatt megváltoznak a vásárlói szokások

Portfolio
Az amerikai Forter és a Talker Research legfrissebb jelentése szerint a folyamatos inflációs nyomás hatására a tengerentúli fogyasztók is egyre inkább változtatják vásárlási magatartásukat. Az élelmiszerárak emelkedése különösen érzékenyen érinti a háztartásoket, ami új stratégiák keresésére ösztönzi őket - írta meg a Retail Dive.

Az élelmiszerárak márciusban éves szinten 1,2 %-kal nőttek, míg májusban ez az arány már 2,1%-ra emelkedett. Joe Biden amerikai elnök áprilisi nyilatkozatában hangsúlyozta, hogy a lakás- és élelmiszerárak továbbra is túl magasak, és felszólította a kiskereskedőket az árak csökkentésére. Doriel Abrahams, a Forter vezető technológusa szerint a vásárlók egyre inkább keresik...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés