Portfolio signature

Brutális összegeket költünk dohányra, a növekedést az infláció hajtja

Csökkent a dohányfogyasztás volumene Magyarországon az idei első félévben, de közben látványos átalakulás zajlik az egyes termékeknél: miközben a hagyományos cigaretta és a finomra vágott dohány fogyasztása visszaesett, egyre nagyobb teret nyernek az alternatív termékek. Az e-cigaretta felfutása után most a hevített dohány húzza a piacot.

Az idei első félében 23 milliárd forinttal nőtt a dohánytermékekre fordított összeg Magyarországon, megközelítve a 636 milliárd forintot. Ez 3,7 százalékos növekedés az előző év hasonló időszakához képest, mivel azonban az árak 6,2 százalékkal emelkedtek,

ez a volumen csökkenését jelenti, méghozzá 2,4 százalékkal.

A negyedéves bontásból az derül ki, hogy a csökkenés tavasszal volt erőteljesebb.

Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!

Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább.
December 1-17. között féláron adunk 2 havi Signature PRO előfizetést! Használd a KARACSONY2025 kuponkódot a "KUPON BEVÁLTÁSA" mezőben, és élvezd a prémium elemzéseket, hírleveleket, kedvezményes konferenciajegyeket és online klubokat! Siess, mert a 2 havi akciós előfizetést csak december 17-ig tudod aktiválni, ne maradj le, részletek ITT!

További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés