Előfizetői tartalom

A háborút népszerűsítő orosz influenszerek egy poszton többet keresnek, mint a havi átlagbér

Portfolio
Az oroszországi háborúpárti influencerek, az úgynevezett "Z-bloggerek" jelentős reklámbevételekre tettek szert az ukrajnai konfliktusról szóló tudósításokkal a közösségi médiaplatformokon - derül ki a BBC jelentéséből. A lap információ szerint a véleményvezérek egy poszton többet tesznek zsebre, mint az orosz havi átlagbér.

Ezek az influencerek, akik gyakran osztanak meg hátborzongató videókat és adott esetben hamis állításokat, a konfliktus kezdete óta több millió követőre tettek szert elsősorban Telegramon, miután a többi népszerű közösségi médiaplatformot betiltották Oroszországban. Ez egyben a Telegram hirdetési piacának fellendüléséhez vezetett, és a háborúpárti influencerek ezt kihasználva...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés