Előfizetői tartalom

Ennyit tudott tenni Budapestért Demszky

Emlékszik még a Thököly úti villamosra? A 2-es metró régi állomásain a mozaikokra? Vagy az első Combino megérkezésére? 1990-től kezdve összegyűjtöttük a főváros összes jelentős közösségi közlekedésfejlesztési beruházását. Számba vettünk minden jelentősebb átadást, felújítást, átszervezést és járművásárlást az elmúlt 24 évből, így megtudhatja, a különböző város- és közlekedési vállalatvezetők alatt mennyit fejlődött Budapesten a közösségi közlekedés. A kétrészes cikksorozat első részben az 1990-2010 közötti Demszky-éra fejlesztéseit vettük górcső alá. A folytatásban pedig a 2010 utáni időszak fővárosi közlekedésfejlesztéseit vizsgáljuk meg részletesen.
A 4-es metró nélküli első 12 év (1990-2002). A rendszerváltás utáni legfontosabb közösségi közlekedést érintő fejlesztéseket az alábbi grafikonon is ábrázoltuk, a különböző típusú beruházásokat különböző piktogramokkal jelölve. A lista természetesen nem teljes körű, nem fért rá minden fejlesztés, így próbáltunk meghúzni egy határt és csak a jelentősebbeket...

Tisztelt felhasználónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Ha rendelkezik érvényes előfizetéssel, kérjük, lépjen be az alábbi űrlapon:

 

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái