Előfizetői tartalom

Mi történik a magyar plázákban? - A prémium márka vagy a fast fashion a jövő győztese?

A legjelentősebb bevásárlóközpontok üzletpolitikája is sokat változott az elmúlt években, a fast fashion térnyerésével a plázákban sokszor több bevételt generálnak a legnépszerűbb brandek, mint a prémium márkák. Mindeközben a vásárlók egyre tudatosabbá válnak, hódít az e-kereskedelem és a legtöbb prémium márka már rendelkezik saját outlet üzlettel. A hazai kiskereskedelmi piacon végbemenő változásokról, a legnépszerűbb bevásárlóközpontok helyzetéről és a kereslet alakulásáról beszélgettünk Berendi Andrással, a Roland Divatház tulajdonosával.

A belváros az elmúlt években jócskán összekapta magát. Ruhában van verseny? A bevásárlóközpontok hogyan teljesítenek? Tényleg összekapta magát, de azért nem a divat a húzóágazat, hanem az éttermek. Az összes kapcsolatodat be kell vetned, hogy péntek estére kapj egy jó helyen asztalt. Ruhában is van verseny, mindenkinek van versenytársa, az Inditexnek a H&M, a Camaieu-nek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés