Előfizetői tartalom

Most akkor bezárnak a plázáink vagy nem? - Mi az igazság?

Portfolio
A kiskereskedőknek még soha nem állt rendelkezésükre annyi információ arról, hogy mit szeretnének a vásárlók, mint ma, a vevői oldaláról nézve pedig szinte minden termék megvásárlása egyetlen gombnyomásra van - mondta el az FM & Office 2019 konferencián tartott előadásában Hegedűs Orsolya MRICS, a Cushman & Wakefield tanácsadói és elemzési vezetője.

Magyarországon az európai átlagnál alacsonyabb az e-kereskedelem aránya: míg az EU-ban átlagosan 9 százalék, addig Magyarországon mindössze 4,5 százalékot tesz ki. Mindez pedig nemcsak jó internetkapcsolat, hanem kulturális kérdés is. A lakosság mintegy 38 százaléka vásárol jelenleg online, akik főként az otthoni átvételt preferálják.Hegedűs Orsolya MRICSAssociate, RICS...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái