Előfizetői tartalom

Nem áll meg a növekedés a hirdetések piacán

Portfolio
Idén visszatérhet a válság előtti szintre a reklámköltés a világban annak ellenére, hogy Európában és az Egyesült Államokban az adósságválság és a bizonytalan gazdasági növekedés miatt lassulás tapasztalható a hirdetések piacán - vélik a ZenithOptimedia szakértői.

Folytatódhat a növekedés globális szinten a hirdetések piacán, a reklámköltés a világban 471 milliárd dollárra rúghat idén, ami 4,1%-os növekedést jelent az előző évhez képest a ZenithOptimedia prognózisai szerint. Ez valamivel pesszimistább, mint a szakértők korábbi várakozása, kezdetben ugyanis 4,6%-os dinamikára számítottak. Az észak-amerikai és az európai piacokon...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés