Előfizetői tartalom

Meglepetés a BMW-től: a forintgyengülés ellenére csökkennek az árak

Hámor Iván
Az abszolút darabszámokat tekintve továbbra is alacsony volument elérő hazai újautó piacon némely márka dinamikus - százalékos formában kétszámjegyű - növekedést tudott elérni, ami nem utolsósorban az alacsony bázisnak is köszönhető. Ilyen többek között a BMW is, mely közel 1500 ügyfeleknek ténylegesen átadott autójával 35%-os emelkedést ért el.

Ebben a darabszámban nem csak az az 1049 BMW és 62 MINI szerepel, ami újként érkezett az országba, hanem a Premium Selection használatautók is, melyek jellemezően fél-, egyéves, Németországból származó, a BMW AG használatában levő céges autók voltak.Az újévben - ha nem is ekkorára, de további - növekedésre számít a hazai forgalmazó, amit kifejezetten agresszív árpolitikával...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés