Előfizetői tartalom

A Google mellett senki sem rúghat labdába a reklámpiacon

Portfolio
Tovább nőhet idén a globális digitális reklámpiac, amelynek harmadát idén is a Google uralja, áll az eMarketer elemzésében.

A 140,2 milliárd dollárosra becsült globális digitális reklámpiacot néhány nagyvállalat uralja, közülük is kiemelkedik a Google, áll az eMarketer elemzésében Az elemzőcég szerint idén a Google részesedése 31,54 százalék lehet, a lista második helyén jókora lemaradással a Facebook áll, 7,79 százalékos részesedéssel A Microsoft 2,54 százalékos részesedésével idén...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés