Előfizetői tartalom

Viszik a BMW-t, mintha ingyen adnák (2.)

Portfolio
A BMW a német autógyártók között utolsóként ma tette közzé második negyedéves számait, így kiderült: a bajorok továbbra is kilinccsel előre száguldanak. Arról ugyan már a korábbi híradásokból tudni lehetett, hogy a cég jól teljesített az autóeladások tekintetében, a fontosabb sorokon viszont pozitív meglepetés született, sikerült az elemzői várakozásokat felülmúlni. A gyorsjelentés legfontosabb pontjai: Pozitívumok: Jól teljesített a BMW-csoport az eladások tekintetében; A BMW rekord eladást ért el (458 ezer darab); Az árbevétel, az üzemi eredmény és a nettó eredmény növekedett év/év alapon; Az üzemi és a nettó eredmény soron sikerült meghaladnia a cégnek az elemzői várakozásokat; A menedzsment szerint tarthatók az idei évre vonatkozó eredménycéljaik, véleményük szerint ismét rekord értékesítés születhet, ami azoknak az új modellnek lesz köszönhető, amit a társaság az elkövetkezendő szűk 1,5 évben fog bemutatni; Az üzemi marzs 13,1 százalékos volt csoportszinten (az autógyártó üzletágé 11,7 százalék volt). Negatívumok: Nem fogyott jól a MINI; Az árbevétel elmaradt az elemzői várakozásoktól; A termékfejlesztés és a termelés bővítése miatt az árbevétel bővülésével a költségek is megugrottak.

Hasítanak a bajorok új modelljei A többi német autógyártóhoz hasonlóan a BMW is erősen teljesített a második negyedévben, több mint 533 ezer gépjárművet értékesített a nemzetközi piacokon, ami közel 5,6 százalékos növekedést jelentett. Ebben az ázsiai régió játszotta a kulcsszerepet, Kínában több mint 23 százalékkal több autót értékesítettek a második negyedév...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés