Előfizetői tartalom

Van, ahol tartósan elzárultak az uniós pénzcsapok

Hogyan segítette a magyarországi úthálózat minőségi és mennyiségi fejlődését a 2004-es uniós csatlakozás? Milyen fejlesztések valósulhatnak meg a most kezdődő, 2020-ig tartó finanszírozási ciklusban? Hol tart a magyar útépítési technológia a nyugat-európai országokéhoz képest? Többek között ezekre a kérdésekre kaptunk választ Lehel Zoltántól, a Duna Aszfalt innovációs főmérnökétől.

Portfolio: Hogyan látja a hazai infrastrukturális fejlesztések helyzetét? Mi változott az elmúlt években? Lehel Zoltán:Az életem előző szakaszában 17 éven keresztül a megrendelői oldalon dolgoztam, 2011-ig. Láttam, hogy először az Útalap, aztán az Útfenntartási és -fejlesztési célelőirányzat, majd az Útpénztár lehetőségei hogyan szűkültek be. Elérkeztünk 2004-be...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés