Előfizetői tartalom

Van, ahol tartósan elzárultak az uniós pénzcsapok

Budai Ákos
Hogyan segítette a magyarországi úthálózat minőségi és mennyiségi fejlődését a 2004-es uniós csatlakozás? Milyen fejlesztések valósulhatnak meg a most kezdődő, 2020-ig tartó finanszírozási ciklusban? Hol tart a magyar útépítési technológia a nyugat-európai országokéhoz képest? Többek között ezekre a kérdésekre kaptunk választ Lehel Zoltántól, a Duna Aszfalt innovációs főmérnökétől.

Portfolio: Hogyan látja a hazai infrastrukturális fejlesztések helyzetét? Mi változott az elmúlt években? Lehel Zoltán:Az életem előző szakaszában 17 éven keresztül a megrendelői oldalon dolgoztam, 2011-ig. Láttam, hogy először az Útalap, aztán az Útfenntartási és -fejlesztési célelőirányzat, majd az Útpénztár lehetőségei hogyan szűkültek be. Elérkeztünk 2004-be...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 943 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái