Előfizetői tartalom

Csak mondják a bankok, hogy az ügyfél nekik az első?

Portfolio
A digitalizáció üzleti lehetőséggé és kihívássá alakítja a pénzügyi szektor számára a kockázatkezelést. Az ügyfélközpontúság felé való elmozdulásban pedig még óriási tartalék van, ez ugyanis sokszor csak a szavak szintjén létezik - többek között ilyen tanulságokkal szolgált a Nánai Zoltán (Loxon) előadása a Portfolio mai konferenciáján.

Nánai Zoltán (Business Development Director, Loxon Solutions) többek között az alábbiakról beszélt előadásában a Banking Technology 2016 konferenciáján: Egy globális banki felmérésben 55% mondta, hogy a változó ügyféligény az elsődleges katalizátor a digitális fejlesztésükben, ezzel szemben 71% vallotta, hogy a legnagyobb nehézséget az ügyféligények megértése jelenti...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés