Vitesco elektromos motor
Üzlet

Kiderült, ki szállítja az elektromos meghajtást a Hyundai új modelljeihez

Portfolio
A Vitesco Technologies a Groupe PSA és a Hyundai új sorozatgyártott modelljeihez is gyárt.

A korábban a Continental Powertrain divíziójaként működő Vitesco Technologies megállapodásokat írt alá a Groupe PSA-val és a Hyundai-jal az első teljesen integrált elektromos tengelyhajtás-rendszer beszállításáról különböző sorozatgyártott modellek számára. Az új elektromos meghajtásrendszer gyártása már meg is kezdődött a Vitesco Technologies tiencsini gyárában, Kínában - tájékoztatta a Continental a Portfolio-t.

A Groupe PSA a Vitesco Technologies új elektromos meghajtásrendszerét az e-CMP moduláris elektromos platformja számára választotta, amelyet olyan kompakt akkumulátoros elektromos autók fognak használni, mint a Peugeot e-208 és az Opel Corsa-e. A Hyundai Motor Corporation pedig a Vitesco Technologies-t a Beijing Hyundai-jal létrehozott vegyesvállalaton keresztül tette Kínai beszállítójává.

Vitesco elektromos motor

Két modell fogja a Vitesco Technologies elektromos meghajtásrendszerét alkalmazni: az Encino kompakt SUV és a Lafesta szedán. Mindemellett további autógyártók is a Vitesco Technologies mellett döntöttek, hogy meghajtásrendszereket szolgáltassanak tisztán elektromos autóik számára, melyeket a következő 12 hónap során terveznek piacra dobni. Az innovatív elektromos tengelyhajtás-rendszer fogja hajtani a német start-up Sono Motors által épített Sion akkumulátoros elektromos járművet is.

Hosszú távú fókusz a meghajtás villamosításán

A Vitesco Technologies elektromos meghajtásrendszere 2011-ben már a piacon volt, a Renault modelljei, a Zoe, Fluence és Kangoo révén. Most a gyártó arra használta fel az elektromos meghajtásrendszerek terén szerzett tapasztalatát, hogy elektromos tengelyhajtás-rendszerének innovatív harmadik generációját is piacra juttassa.

A cég mérnökeinek sikerült tovább javítaniuk a rendszer egyes elemei – az elektromos motor, a teljesítményelektronika, és az erőátvitel – közötti interakciót. Ennek a fejlesztésnek köszönhetően a meghajtásrendszer könnyebb, kompaktabb, és költséghatékonyabb lett. Az új folyadékhűtéses elektromos motorral és teljesítményelektronikával rendelkező modul kevesebb, mint 80 kg-ot nyom.

Vitesco elektromos motor

Ezen kívül egy, a sebességváltóba integrált új parkolózár funkció is beépítésre került. A rendszer különböző alkotóelemeinek intelligens kombinációja és integrációja révén lehetőség nyílt számos csatlakozó és kábel eltávolítására, amelynek hatására a költségek még tovább csökkentek.

Integrált elektromos tengelyhajtás-rendszerüket 100-tól 150 kW-os teljesítménnyel kínálják. A maximális 150 kW-os teljesítményével és 310 Nm-es maximális nyomatékával az erőteljesebb verzió egy hagyományos két literes turbódízelmotorral hasonlítható össze, miközben a saját osztályában a legjobb teljesítménysűrűséget, méretet, és súlyt kínálja.

A Vitesco Technologies amellett döntött, hogy az új elektromos tengelyhajtás-rendszerét Kínában, a világ jelenleg legnagyobb és leggyorsabb ütemben növekvő elektromos jármű-piacán építi meg.

donaldtrump
ott_one_2019_1500x844
horvátország
seychelle szigetek strandoló lány
szakács étterem restaurant
cimlap_rossz
budapest lánchíd_getty
20191130_141657
Népszerű
Belgrád panoráma
Belgrádban nyitott irodát a HEPA

A nyugat-balkáni regionális iroda közös vállalatok létrejöttét is segítené.

Friss hírek TÖBB FRISS HÍR
Online kurzus
Akár 100 000 Ft-al elkezdhető, hosszú távú megtakarítási módszer.
A legjobb karácsonyi ajándék
Az alapoktól a trendkövető kereskedési stratégiákig kísér a könyv.
Portfolio hírlevél
Ne maradjon le a friss hírekről!
Iratkozzon fel megújult, mobilbarát
hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Kiadó modern irodaházak

Az iroda ma már több, mint egy munkahely. Találják meg most cégük új otthonát.

Infostart.hu

Értékpapír üzletkötő

Értékpapír üzletkötő
2020. február 27.
Építőipar 2020
2020. április 7.
Portfolio-MAGE Járműipar 2020
ott_one_2019_1500x844