Előfizetői tartalom

Öldöklő harcba kezdtek a fizetések feletti uralomért a közösségi oldalak

A múlt héten elindult Facebook Pay egyáltalán nem az első olyan fizetési szolgáltatás, melyet egy közösségi médiaoldalon keresztül tudunk igénybe venni: Kínában már százmilliók használnak ilyen rendszereket, a Viber Moneytou pedig hónapokkal megelőzte a kaliforniai céget, ráadásul először Magyarországon indult el. Szinte mindenkinél gyorsabb volt a Snapchat Snapcash, amely 2014-ben indult el, viszont 2018-ban meg is szűnt. Megnéztük, milyen fizetési szolgáltatások érhetők el néhány kifejezetten széles körben használt közösségi médiumnál.

Facebook Pay Fotó: Shutterstock A múlt héten jelentette be a Facebook, hogy fizetési szolgáltatást indít, ezzel a lépéssel már a sokadik közösségi oldal, amely belép erre a piacra. A Facebook Pay a Facebookon kívül a Messengeren, az Instagramon és a Whatsappon is elérhető lesz. A Facebook Pay fontosabb paraméterei, hogy közvetlenül, ismerőseinknek való pénzküldésre...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés