Előfizetői tartalom

Futótűzként terjed a bankok halálos ellensége: hétköznapi magyarok ügyködnek a háttérben

Influenszerek, MLM-guruk és egyszerű diákok is beszálltak a Revolut terjesztésébe, hiszen a fintechcég pénzjutalmat kezdett el osztogatni azoknak, akiknek az ajánlása mentén új ügyfeleket tudnak behúzni. A stratégia eddig kifizetődőnek tűnik: a díjmentes devizaváltással foglalkozó londoni startup futótűzszerűen terjedni kezdett Európában és ezen belül Magyarországon is. A Revolut fő vonzereje az, hogy szinte minden lényeges szolgáltatásukhoz hozzá lehet férni ingyenesen, de a díjmentes alapszolgáltatássokkal nem sokra megyünk sem akkor, ha gyakran járunk külföldön, sem akkor, ha egy magyar bankszámla alternatívájaként akarjuk használni: ha egyszer kimerítjük a díjmentes keretünket, még a banki díjaknál is magasabb költségekkel találhatjuk magunkat szembe.
Elképesztő a növekedés Már Magyarországon is rendkívül népszerű a Revolut, a díjmentes devizaváltással foglalkozó fintechcég, a múlt héten ütötték meg a 250 ezredik hazai felhasználót. Globálisan a cégnek körülbelül 3,7 millió olyan aktív felhasználója van, aki minden hónapban használja a szolgáltatást, összességében pedig körülbelül 8 millió regisztrált...

Tisztelt felhasználónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Ha rendelkezik érvényes előfizetéssel, kérjük, lépjen be az alábbi űrlapon:

 

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái