Előfizetői tartalom

Ügyintézés járvány idején: online sorban állással segít egy magyar cég

Kihirdették a veszélyhelyzetet Magyarországon, a kormány rendkívüli intézkedéseket rendelt el az immár világjárvánnyá nyilvánított koronavírus-járvány megelőzésére. Az élet azonban nem áll meg, sőt, új technológiai megoldások is segíthetnek. Egy magyar cég, a Linistry Zrt. által kifejlesztett rendszer, amellyel virtuálisan lehet sorban állni, ebben a helyzetben is megoldás lehet a szolgáltatóknak és ügyfeleiknek.

Magyarországon a múlt héten kihirdették a vészhelyzetet, a koronavírus terjedésének megelőzése érdekében a kormány rendkívüli intézkedéseket rendelt el. Ez hatással van a mindennapokra, azonban az élet nem áll meg. Egy magyar cég, a Linistry Zrt. által kifejlesztett rendszer segíthet abban, hogy a hétköznapi dolgok ügyintézése közben minél kevesebb egészségügyi kockázatot...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái