Előfizetői tartalom

Itt a bizonyíték, jött a Zoom és aratott a válságban

Portfolio
Már korábban is elég egyértelmű volt, hogy a Zoom a koronavírus egyik legnagyobb nyertese, hiszen a videokonferenciás alkalmazás lényegében a karantén közösségi média felületévé nőtte ki magát. Ezt azt jelenti, hogy nem csak a különböző vállalatok használták a programot a konferencia beszélgetések lebonyolítására, hanem családok, barátok, lényegében mindenki ezen keresztül kommunikált, most pedig közzétette legfrissebb számait cég, amelyekből látszik, hogy a nagy hypenak meg volt az eredménye.

A Zoom bevételei az új vásárlók eléréséből, és a meglévő vásárlók körében való terjeszkedésből származik. A negyedév végén hozzávetőlegesen 265,4 ezer olyan vásárlója volt a cégnek, amelyekhez legalább 10 alkalmazott tartozik, ez 354 százalékkal több, mint a tavalyi év azonos időszakában. 769 vásárló 100 ezer dollárral járult hozzá a 12 hónapos hátramutató...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés