“Sure, skip this ad…”
Hányszor hallhattuk már idén a Golden Globe-díjas Alec Baldwin internetes körökben már-már szállóigévé váló reklámkezdését, amivel az eToro online brókercéget népszerűsíti a színész. Számos mém körbejárta már a virtuális teret az ikonikus spotról, jó eséllyel ennek a cikknek az olvasói fejében is Baldwin lágy bariton hangján szólalt meg a fenti fejezet címe.

Talán felesleges is ismertetni a hirdetés alaphelyzetét, hiszen szinte mindenki találkozott már a reklámmal: Baldwin ruhahajtogatás közben mesél a platform előnyeiről, kiemelve, hogy bármennyire is elfoglalt az ember – például olykor ruhákat kell hajtogatnia -, az eToro platformon gyorsan és egyszerűen, sőt jutalékmentesen lehet kereskedni a tőzsdéken (eddig már nem sokan jutnak el a reklámban). Ha pedig nem annyira ért a tőzsdék világához az ember, az sem probléma, hiszen mások, akár tapasztaltabb befektetők trédelését is könnyen le lehet követheti.
Persze nem csak a Baldwin reklámozta brókercégtől volt hangos az internet a mögöttünk álló évben, többek között
Miről szól még a cikk?
- A márciusi összeomlás óta kisbefektetők milliói jelentek meg a tőzsdéken.
- Megnézzük, mi okozhatta ezt a jelenséget, milyen motivációk állhatnak az újhullámos tréderek felbukkanása mögött.
- A Robinhood példáján keresztül megvitatjuk, hogy hogyan alakították át a tőzsdei kereskedést a kisbefektetők.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva! További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!