Min keres pénzt a Tesla?
Persze az autóértékesítésből is szép bevételeket ér el a Tesla, de a költségoldali tényezők miatt ez csak relatíve alacsony profitabilitást (vagy adott időszakban veszteséget) eredményez, az idei első negyedévben a Tesla nettó profitmarzsa 4,2 százalékos volt.
Az autóértékesítés mellett egyéb szegmensei is vannak a cégnek, amelyek bevételt generálnak, mint az energia és szolgáltatási üzletág, de az előző negyedévben ezeknél magasabbak voltak a költségek, mint a generált bevétel, tehát a profitabilitást inkább csak csökkentették.
Van azonban a cégnek egy bevételi forrása az autóipari árbevételeken belül, amelyet sajnos nem szoktak a negyedéves jelentésekben túlzottan részletezni, de a cég eredményességének szempontjából kiemelten fontos: ezek az úgynevezett környezetvédelmi vagy CO2-kreditek, amelyek a kulcsot jelentik a Tesla profitjához.
Miről szól még a cikk?
- Mik azok a környezetvédelmi kreditek és miért ennyire fontosak a Teslának?
- Hogyan működik a kreditrendszer?
- Ki veszi meg ezeket a krediteket és mennyit érhetnek?
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja jelenleg 2490 forint, ami augusztus 13-tól 2990 forintra emelkedik. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29845 forint, így tehát még jobban megéri éves előfizetésre váltani. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!