Az alábbiakban sorra vesszük, hogy hogy alakult a 2021-es év a hazai kiskereskedelmi szektor legnagyobb szereplőinél (nem számítva a franchise-rendszerben működő Coop, CBA, Reál láncokat), és hogy milyen folyamatok látszódnak a piacon.
Lidl - így teljesített a piacvezető
Már második éve vezeti a magyar piacot Lidl, mint a legnagyobb értékesítési árbevételű hazai kiskereskedelmi vállalat. A növekedés tekintetében szintén az élen jár a 2021-es év számaival a német diszkontlánc, bevétele 12 százalékkal ugrott meg az egy évvel korábbi szintről, amivel magasan felülteljesítette a versenytársakat. Eredményszinten hasonlóképp kétszámjegyű növekedést tudott felmutatni a cég, üzemi eredménye 11 százalékkal, adózott eredménye pedig 17 százalékkal nőtt.
Profittömeg tekintetében szintén magasan az első a Lidl a magyar piacon, a 2021-es évet 33 milliárd forintos adózott eredménnyel zárta.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja jelenleg 2490 forint, ami augusztus 13-tól 2990 forintra emelkedik. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29845 forint, így tehát még jobban megéri éves előfizetésre váltani. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!