Beindult a növekedés
A Meta második negyedéves bevétele 11 százalékkal 32 milliárd dollárra nőtt a június 30-án zárult negyedévben, szemben az elemzők 31,1 milliárd dolláros becslésével. Ez volt az első alkalom, hogy a vállalat 2021 vége óta kétszámjegyű növekedésről számolt be. A vállalat többek között a Reelsre - a rivális TikTok-on látottakhoz hasonló rövid videókra - koncentrál, hogy nagyobb figyelmet érjen el a közösségi platformokon, a Facebookon és az Instagramon. A formátum felhasználását sikerült növelni, és most már segít a hirdetőket is vonzani, újra felpörgetve a költéseiket az iparági szintű 2022-es költségcsökkentési intézkedések után.
Ennek köszönhetően a hirdetési bevételek 12 százalékkal nőttek a negyedévben, gyorsabban, mint a Google-nál, ahol a hirdetési bevételek 3 százalékkal emelkedtek.
A Facebook anyavállalata ráadásul a harmadik negyedévre 32 és 34,5 milliárd dollár közötti bevételt prognosztizált, míg az elemzők 31,3 milliárd dolláros előrejelzést vártak. Ez a prognózis legalább 15 százalékos növekedést jelentene az egy évvel korábbihoz képest.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!