Nem könnyű a helyzet
Az elmúlt napokban sorra jött a bejelentések a világ legnagyobb autógyártóitól azzal kapcsolatban, hogy milyen módon próbálják kezelni a Kínában kialakult helyzetet. Ezekből két megközelítés látszik:
- néhány német márka és a General Motors az új elektromos járművekre esküszik,
- míg a Toyota és mások költségcsökkentő üzemmódba kapcsoltak.
Elég jól prezentálja a helyzetet, hogy a Kínai Autógyártók Szövetségének (CAAM) adatai szerint
2023 első felében a kínai márkák először váltak piacvezetővé, 53 százalékos részesedéssel.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!