A Lamborghininek világszerte 182 márkakereskedése van, egy pedig most már Budapesten is, a márkánál több szempont mérlegelése után úgy döntöttek, hogy van olyan fizetőképes kereslet, amit itt helyben kell kiszolgálni. Nem véletlen az, ha a Lamborghini egy országban szalont nyit, számos szempontot vizsgálnak, például a fizetőképes keresletet, azt, hogy a szegmensükben milyenek a növekedési kilátások, és hogy hogyan teljesítenek a már jelenlévő versenytársak, ezek alapján pedig
jó helyen van Magyarországon a Lamborghini,
mondta el Stephan Winkelmann.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva! További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!