Előfizetői tartalom

A 200 milliós Lambókért is évekig sorba kell állni, most már akár Budapesten is

Hivatalos márkakereskedést nyitott Magyarországon a Lamborghini, az eseménynek két nagy sztárja volt: az egyik a Lamborghini elnök-vezérigazgatója, Stephan Winkelmann, akinek egy háttérbeszélgetésen mi is feltehettük a kérdéseinket, a másik pedig a márka első plugin-hibrid modellje, a Revuelto, amit hivatalosan még nem is lehet kapni, de mi már beleülhettünk.

A Lamborghininek világszerte 182 márkakereskedése van, egy pedig most már Budapesten is, a márkánál több szempont mérlegelése után úgy döntöttek, hogy van olyan fizetőképes kereslet, amit itt helyben kell kiszolgálni. Nem véletlen az, ha a Lamborghini egy országban szalont nyit, számos szempontot vizsgálnak, például a fizetőképes keresletet, azt, hogy a szegmensükben milyenek a növekedési kilátások, és hogy hogyan teljesítenek a már jelenlévő versenytársak, ezek alapján pedig

jó helyen van Magyarországon a Lamborghini,

mondta el Stephan Winkelmann.

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés