Előfizetői tartalom

A 200 milliós Lambókért is évekig sorba kell állni, most már akár Budapesten is

Nagy Viktor
Hivatalos márkakereskedést nyitott Magyarországon a Lamborghini, az eseménynek két nagy sztárja volt: az egyik a Lamborghini elnök-vezérigazgatója, Stephan Winkelmann, akinek egy háttérbeszélgetésen mi is feltehettük a kérdéseinket, a másik pedig a márka első plugin-hibrid modellje, a Revuelto, amit hivatalosan még nem is lehet kapni, de mi már beleülhettünk.

A Lamborghininek világszerte 182 márkakereskedése van, egy pedig most már Budapesten is, a márkánál több szempont mérlegelése után úgy döntöttek, hogy van olyan fizetőképes kereslet, amit itt helyben kell kiszolgálni. Nem véletlen az, ha a Lamborghini egy országban szalont nyit, számos szempontot vizsgálnak, például a fizetőképes keresletet, azt, hogy a szegmensükben milyenek a növekedési kilátások, és hogy hogyan teljesítenek a már jelenlévő versenytársak, ezek alapján pedig

jó helyen van Magyarországon a Lamborghini,

mondta el Stephan Winkelmann.

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

2 223 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái