Portfolio signature

Letarolnák az európai autópiacot a kínai gyártók, Magyarország hozzá a kapu

Hónapok óta tartó spekuláció után Szijjártó Péter bejelentette, hogy a kínai BYD Szegeden építi fel első európai gyárát. A BYD közleményéből kiderült, hogy az üzemben elektromos és plug-in hibrid járműveket gyártanak majd az európai piacra, és több ezer munkahelyet teremtenek. Viszont a mostani bejelentés nem csak Magyarország és a BYD számára fontos, hanem az egész európai autóipar számára meghatározó lehet.

Az elektromos autók új királya

Ha elektromos autó, akkor a Tesla a fokmérő, ehhez az elmúlt években már hozzászokhattunk. Nem véletlenek "Tesla-gyilkos", vagy "kínai Tesla" elnevezések. Nézzük is meg, hogyan feszül egymásnak a két cég.

A gyártók által publikált legfrissebb adatok szerint a harmadik negyedévben globálisan ismét a Tesla adta el a legtöbb tisztán elektromos autót, 435 059 darabot. Azonban részben a gyáraiban végrehajtott bizonyos fejlesztések miatt a termelés és az eladások növekedési üteme az előző évhez képest korlátozott volt, és "csak" 27 százalékot tett ki.

A lassabb növekedési ütem miatt a BYD majdnem megelőzze a Teslát a teljesen elektromos autók eladásait tekintve.

Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!

Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva! További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés