Előfizetői tartalom

Nehéz helyzetbe került az ingyenpénzes magyar startup, új lapot nyitnak

Trükköző felhasználók, adatküldési problémák és az emiatt kialakult helyzet nem megfelelő kezelése vezetett oda, hogy a betéti kártyás visszatérítésekkel hódító PSD2-es fintech, a Recash nehéz helyzetbe került: felhasználókat és partnereket veszített. A társaság most új lapot nyitna: az ígéret szerint felszámolják az elmaradásaikat, sorban teljesítik az összes kifizetésüket, és költséghatékonyabb módon, webes alkalmazással folytatják a szolgáltatást.

A fintech és a banki ökoszisztéma legfontosabb kérdéseiről lesz szó júniusi Financial IT konferenciánkon. Regisztráció itt!

Mi az a Recash?

2021-ben írtunk arról, hogy elindult egy magyar alapítású PSD2-es fintech cég által üzemeltetett mobilapplikáció, a Recash, amely a felhasználóknak a bankkártyás vásárlások után pénzt ad vissza. A társaság partnereinél a szolgáltatás egy hűségprogramhoz hasonlóan működik: aki náluk vásárol betéti kártyával, azoknak különböző akciók keretében pénzvisszatérítést adnak a Recash alkalmazásán keresztül. Nem pontokat, beváltható kuponokat osztogatnak, hanem számlára utalt pénzt.

Ehhez nem kell a mobilappot megnyitni, nincs szükség új kártyára, nem kell mondani semmit a pénztárosnak, a cashbacket az appban jóváírják, és pár ezer forintonként (korábban 3, most 5 ezer forintonként) ki lehet utalni a bankszámlára.

Ehhez annyit kellett tenni, hogy megadjuk az engedélyt a bankunknál a társaságnak, hogy bepillanthassanak a tranzakciós adatainkba. Ez bankonként eltérő módon zajlik, van, ahol szörnyű, máshol tűrhető vagy éppen egészen jó UX-szel - ez az, amit a PSD2 uniós szabályozás tett lehetővé.

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés