Előfizetői tartalom

A Nike már nem annyira menő

Magyarországon érzésre minden második fiatal lábán Nike sneaker van, ha csak ez alapján ítélnénk meg az amerikai sportszergyártót, akkor egy ereje teljében lévő, nagy növekedésű cég képe rajzolódna ki. A számok mást mutatnak, a bevételek inkább csak stagnálnak, a cipőeladások viszont csökkennek, a kilátások pedig sokkal rosszabbak, mint amire eddig számítani lehetett. Úgy tűnik, a vevők sokkal válogatósabbak lettek, és keresik az alternatív márkákat, mint az On vagy a Hoka, hogy kitűnjenek a tömegből.

2025: új aranykort vagy vámháborút hoz Trump nekünk? A szakértők szerint Trump hatalomra kerülése jelentős hatással lesz az európai és magyar gazdaságra, valamint a befektetésekre is. Mire számíthatunk pontosan? Erről fogunk beszélgetni meghívott szakértőinkkel december 10-én, az idei utolsó Portfolio Signature klub eseményünkön. ...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés