Óriási üzlet a futócipő
Rekordokat döntöget világszerte a futóversenyek résztvevőinek száma, a legnagyobb presztízsű utcai maratonokon, mint a berlini, a bostoni vagy a New York-i maraton, akkora a túljelentkezés, hogy csak sorsolással lehet bejutni, itthon pedig egy Ultrabalatonra perceken belül elfogynak a csapathelyek. A maratonon túlnyúló távokat kínáló ultrafutó események soha nem látott népszerűségnek örvendenek és a sokáig rétegsportnak számító terepfutás is bekerült a köztudatba, olyannyira, hogy rendszeresen műsorra tűzi az Eurosport a nagyobb versenyeket. Ha valaki futóversenyre szeretne menni, még itthon is bármelyik hétvégére találhat magának eseményt, sőt, rendszerint több rendezvényből válogathat.
A futás az egyik legnagyobb, ha nem a legnagyobb létszámban művelt amatőr szabadidősport a világon. Egyszerű és olcsó sport, hiszen csak egy cipő kell hozzá – szokták mondani, amivel azért lehet vitatkozni (azzal is, hogy csak cipő kell hozzá és azzal is, hogy ez olcsó lenne), de tény, hogy a futócipő alapvető eszköz a sérülések megelőzése, a kényelem és a teljesítmény szempontjából. A sport növekvő népszerűségének egyenes következménye a futócipő-piac fellendülése, amit az egészségtudatos fogyasztók mellett a speciális teljesítményorientált termékek iránti kereslet táplál.
Tavaly több mint 390 millió darab futócipőt értékesítettek világszerte,
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!