Fedák István vezérigazgató (címlapképünkön balra) a CIG Pannónia befektetői szakmai napján felidézte: a társaság 2021-ben összeállított stratégiájában szerepelt a CIG EMABIT mint nem-életbiztosító érdekeltség újraindítása, a lakossági piaci jelenlét erősítése, stabil vállalati piaci pozíció elérése és a termékportfólió bővítése is, és kiemelt cél volt a „közepes” biztosítói méret elérése. A biztosító értékelése szerint ezeket mára sikerült teljesíteni,
a biztosító tavaly 58 milliárd forintos díjbevételével a top 10 biztosításpiaci szereplő közé került.
Mára sikerült kiépíteniük egy bankbiztosítási modellt, stratégiai együttműködésben az MBH Bankkal és az Euroleasinggel, folyamatosan növekedni tudtak a közbeszerzések és a nagyvállalati biztosítások területén, a függő értékesítési hálózat megszüntetése mellett bővültek az értékesítési csatornák, és stratégiai partnerségeket alakított ki a biztosító. Négy év alatt közel 100 terméket vezetett be vagy frissített meg a biztosító, diverzifikálva termékportfólióját. Csoportos biztosítási megoldásokat indítottak útjára, és fejlesztették digitális képességeiket.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!