Évekig a londoni és a manhattani pénzügyi negyed egyik jellemzője volt, hogy az ott dolgozók közül sokan a cégük logójával díszített gyapjúmellényt viseltek. Ez nem csupán a vállalati világ kevésbé formális öltözködési szabályainak egyike volt, hanem a büszkeség jele is. Az emberek ezzel ismerőseik és az utcán velük szemben sétáló vadidegenek számára is egyértelművé tették: 'nagy mellénnyel’ vállalják azt a szervezetet, amelynek égisze alatt dolgoznak.
Ez a fajta nyíltan vállalt lojalitás azonban egyre jobban csökken Nyugat-Európában és Észak-Amerikában.
A munka megváltozott világában, ahol a technológia rohamosan fejlődik, és a munkavállalók prioritásai megváltoztak, az emberek egyre kevésbé hajlamosak a cégeket középpontba helyezni, amikor saját karrierjükről gondolkodnak és beszélnek. Ehelyett saját kvalitásaikat, eredményeiket, sikerrel teljesített fejlődési lépcsőiket, projektjeiket hangsúlyozzák az önéletrajzukban.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva! További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!