A kormány bejelentette, hogy árrésstoposak lesznek a bébiételek is, ami azt jelenti, hogy december 1-től árcsökkenésre készülhetünk ebben a termékcsoportban is.
Magyarországon az elmúlt években a növényi alapú, hús- és laktózmentes termékek térnyerése indult ez, de ebben nem különbözik a nemzetközi trendektől. Egy 2023-as Nielsen jelentés szerint kiszerelés tekintetében a tasakos bébiételek térhódítása jelentős, bár az üveges termékek kedveltsége még mindig az első helyen áll. Szintén megfigyelhető trend, hogy egyre több nehezebben beszerezhető alapanyag és idénygyümölcs kerül be a választékba. A bébiételpiac az előző években a pandémia hatására megerősödött, de később visszaállt a válság előtti szintre.
A globális piac 2024-ben már meghaladta a 100 milliárd dollárt, és várakozások szerint tovább bővül, elsősorban az Ázsia–Csendes-óceáni régió dinamikus növekedésének köszönhetően.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!