A múlt héten megírtuk a legfrissebb európai autóértékesítési statisztikákat, amiből (legalább) két fontos dolog derült ki:
- az idei eladások alapján most először Európában több elektromos autót adtak el, mint dízelest,
- egy olyan piac van, ahol kevesebb új autót adnak el idén, mint tavaly, ez pedig a magyar.
Az utóbbinál a szám az volt, hogy miközben az EU-ban a január-október időszakban 16,7 százalékkal több új autót adtak el, addig Magyarországon 2,8 százalékkal kevesebbet. Minden más országban nőttek idén az eladások.

Most valamivel pontosabb és frissebb képet kaptunk arról, mi is történik a magyar autópiacon, mert megérkeztek a Datahouse novemberi adatai. Ezekből kiderült, hogy
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva! További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!