A múlt héten megírtuk a legfrissebb európai autóértékesítési statisztikákat, amiből (legalább) két fontos dolog derült ki:
- az idei eladások alapján most először Európában több elektromos autót adtak el, mint dízelest,
- egy olyan piac van, ahol kevesebb új autót adnak el idén, mint tavaly, ez pedig a magyar.
Az utóbbinál a szám az volt, hogy miközben az EU-ban a január-október időszakban 16,7 százalékkal több új autót adtak el, addig Magyarországon 2,8 százalékkal kevesebbet. Minden más országban nőttek idén az eladások.

Most valamivel pontosabb és frissebb képet kaptunk arról, mi is történik a magyar autópiacon, mert megérkeztek a Datahouse novemberi adatai. Ezekből kiderült, hogy
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja jelenleg 2490 forint, ami augusztus 13-tól 2990 forintra emelkedik. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29845 forint, így tehát még jobban megéri éves előfizetésre váltani. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!