Frissítés (17:26): Megszólalt az OTP, dolgoznak a technikai hibák elhárításán
Miután észleltük, hogy az OTP Bank mobilapplikációja nem, vagy csak korlátozottan működik, több kérdéssel fordultunk a cégcsoporthoz. Az OTP Bank válaszában jelezte:
Technikai okok miatt az internet- és mobilbank átmenetileg nem elérhető, illetve fennakadások vannak az azonnali utalásokban és a Simple applikáció egyes funkcióinak használatában.
Egyben hozzátették, hogy a kártyás fizetések és az ATM-ek zavartalanul működnek.
Jelezték továbbá azt is, hogy nagy erőkkel dolgoznak azon, hogy ügyfeleik mielőbb újra tudják használni a jelenleg korlátozott szolgáltatásokat.
Elérhetetlenné vált az OTP mobil applikációja
A délutáni órákban szúrtuk ki, hogy összeomlott az OTP mobil applikációja. Az alkalmazásba való belépéskor a "Jelenleg a szolgáltatás nem elérhető." hibaüzenet fogadja a felhasználókat.
A hiba jelentkezésének pontos időpontja egyelőre nem ismert, de nem lehet túl régi, ugyanis cikkünk közlésekor sem az OTP weboldalán, sem pedig a közösségi média felületein nem közölt információkat a leállásról.
Frissítés 16:30: az alkalmazás már megnyílik, az appon belüli legtöbb funkció, így a havi kimutatás, vagy a tranzakciók listája azonban továbbra sem tölt be, az applikáció pedig általánosságban sokkal lassabban működik.
Címlapkép forrása: Net Media Zrt