Számos elemzést lehet olvasni arról, hogy a 1990-es évek közepe és a 2000-es évek vége között született Z-generáció – amelynek tagjai egyre nagyobb számban jelennek meg a munkaerőpiacon – igencsak felülírja a korábbi generációk által követett munkahelyi normákat, legyen szó például a munkaidőről, a rugalmas munkavégzési formákról, vagy a munkahelyi kommunikáció kérdéséről. A korábbi generációkhoz képest a munkakeresés módja is sokszor másként zajlik esetükben.
Egyre több fiatal ugyanis részben a TikTok-on elérhető információk, tanácsok alapján hoz meg különböző döntéseket a karrierjével kapcsolatban.
Ez nem is csoda, ugyanis a fiatalabb korosztályok körében igen kedvelt videómegosztó közösségi platformon számos olyan csatornát találni, ahol a tartalomgyártók könnyen emészthető, rövid videókban adnak a munka világával, karrierépítéssel kapcsolatos tanácsokat. Találni olyan rövid videókat, ahol például azt mutatják be, hogy mely álláshirdetéseket nem érdemes komolyan venni, vagy hogy miként kell jól tárgyalni a fizetésről.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább.
December 1-17. között féláron adunk 2 havi Signature PRO előfizetést!
Használd a KARACSONY2025 kuponkódot a "KUPON BEVÁLTÁSA" mezőben, és élvezd a prémium elemzéseket, hírleveleket, kedvezményes konferenciajegyeket és online klubokat!
Siess, mert a 2 havi akciós előfizetést csak december 17-ig tudod aktiválni, ne maradj le, részletek ITT!
További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!