Nem ment zökkenőmentesen a kollégák visszaintegrálása az irodai térbe még az olyan óriásoknak sem, mint a Google. Náluk wifi problémák adódtak, másutt felmondási hullám söpört végig vagy újra kellett írni az engedetlenségi szankciókat. Az elmúlt években világszerte heves viták folytak a munkahelyekre való visszatérésről: míg egyes cégek a koronavírus-járvány elmúltával egyértelműen arra törekedtek, hogy munkavállalóikat visszatereljék az irodába, addig a kollégák a pandémia idején megszerzett távmunkalehetőségek megtartását szorgalmazták.
Most a Z-generációs munkavállalók 64 százaléka, a Millenialoknak pedig pont a kétharmada (66 százaléka) állítja, hogy olyan szervezetnél dolgozik, amely nemrégiben bevezette a visszatérést az irodába - derül ki a Deloitte globális felméréséből.
A megkérdezettek szűk többsége már teljes munkaidőben ismét az irodából dolgozik (a Z-k 51%-a és az ezredfordulósok 57%-a).
Amire választ kaphat cikkünkben:
- Milyen hatása van a home office megszüntetésének?
- Hatékonyabb-e az irodai munkavégzés?
- Hogyan hat az elköteleződésre az irodai munka?
- Az anyagi gondok mellett mik a problémái a fiataloknak?
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva! További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!