Nem ment zökkenőmentesen a kollégák visszaintegrálása az irodai térbe még az olyan óriásoknak sem, mint a Google. Náluk wifi problémák adódtak, másutt felmondási hullám söpört végig vagy újra kellett írni az engedetlenségi szankciókat. Az elmúlt években világszerte heves viták folytak a munkahelyekre való visszatérésről: míg egyes cégek a koronavírus-járvány elmúltával egyértelműen arra törekedtek, hogy munkavállalóikat visszatereljék az irodába, addig a kollégák a pandémia idején megszerzett távmunkalehetőségek megtartását szorgalmazták.
Most a Z-generációs munkavállalók 64 százaléka, a Millenialoknak pedig pont a kétharmada (66 százaléka) állítja, hogy olyan szervezetnél dolgozik, amely nemrégiben bevezette a visszatérést az irodába - derül ki a Deloitte globális felméréséből.
A megkérdezettek szűk többsége már teljes munkaidőben ismét az irodából dolgozik (a Z-k 51%-a és az ezredfordulósok 57%-a).
Amire választ kaphat cikkünkben:
- Milyen hatása van a home office megszüntetésének?
- Hatékonyabb-e az irodai munkavégzés?
- Hogyan hat az elköteleződésre az irodai munka?
- Az anyagi gondok mellett mik a problémái a fiataloknak?
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább.
December 1-17. között féláron adunk 2 havi Signature PRO előfizetést!
Használd a KARACSONY2025 kuponkódot a "KUPON BEVÁLTÁSA" mezőben, és élvezd a prémium elemzéseket, hírleveleket, kedvezményes konferenciajegyeket és online klubokat!
Siess, mert a 2 havi akciós előfizetést csak december 17-ig tudod aktiválni, ne maradj le, részletek ITT!
További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!