Generációs különbségek mindig voltak és lesznek is. A hosszú távon tehetségtoborzásban és sikeres munkaerő-megtartásban, valamint motivációs stratégiában gondolkodó cégek elemi érdeke, hogy minél több információval rendelkezzenek a különböző munkahelyi korcsoportok speciális tulajdonságairól. A ’90-es évek végén, 2000-es évek elején született úgynevezett Z-generáció a következő években árasztja majd el az álláspiacot. E korcsoport jellemzőiről számtalan értekezés jelent már meg. Mi is írtunk az elmúlt hetekben munkamániájukról, értékelvű működésmódjukról, a fizetések nyilvánosságáért folytatott harcukról, és arról is, miként befolyásolta a Covid karrierjüket, motivációjukat és szakmai fejlődési lehetőségeiket.
Egzisztenciális alapozás vagy pénzhajhászás?
Ezek a fiatalok attól a pillanattól kezdve, hogy először belépnek első munkahelyükre, kiemelkedő fizetést szeretnének.
Rendkívül bérmotiváltak, talán jobban, mint bármely más, jelenleg aktív generáció a munkaerőpiacon
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva! További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!