A Ford Focus az egyik legnépszerűbb cégautó Magyarországon, ezért különös jelentőséggel bír, ha egy új változat jelenik meg belőle a piacon. Akkor is, ha nem egy kifejezett volumenmodellről, hanem annál inkább rétegmodellről van szó. A korábbi generációk - és más márkák hasonló kategóriájú autóinak - értékesítési darabszámai is azt mutatják, hogy létezik valós kereslet a sokak számára extrémnek tűnő kivitelekre is. Az RS pedig csak ritkább, de bizonyos szempontból nem különlegesebb, mint egy C-max.
A Ford Focus továbbra is a legkedveltebb flottaautók közé tartozik, de a cégek jellemzően 110 lóerő körüli kiviteleket preferálják, egyéni meggyőződés és preferenciák alapján benzines, vagy dízel, 4- és 5-ajtós, vagy kombi karosszériával. A Focus kínálatnak azonban van egy olyan tagja, amely nem az üzemeltetési költségeivel, értéktartásával, tehát a TCO-val, hanem az általa nyújtani kívánt élménnyel hívja fel magára a figyelmet. Ez a Focus ST.
Norvég fogyasztási rekorderek 1 619 kilométert autóztak egyetlen tank benzinnel egy a 2012-es és 2013-as évben egyaránt a nemzetközi 'Év Motorja' címet elnyert 1,0 EcoBoost motorral szerelt Ford Focus volánja mögött: Knut Wilthil és Henrik Borchgrevink 3,3 l/100 km üzemanyag-fogyasztással autóztak át Norvégián, Svédországon és Finnországon.
A Ford egész Európában, azon belül pedig a brit szigeteken, illetve pl. Magyarországon rendelkezik kifejezetten erős pozíciókkal a felső-középkategóriás cégautók piacán a Mondeóval. A kissé már koros modell még mindig a szegmens legnagyobbjai közé tartozik, és a folyamatos fejlesztésnek köszönhetően motorikusan és elektronikus kényelmi-, illetve vezetéssegítő berendezései tekintetében is naprakész. Egyedül a formája szól ellene, pontosabban annak idejétmúltsága, ugyanis a még két évig kapható változat 2007-ben jelent meg, így újszerűnek semmi esetre sem nevezhető.
A Ford által irányított, az elektromos hajtású autók városi használatát vizsgáló, 13,2 millió eurós kutatási projektben tizenhét Ford C-MAX Energi plug-in hibrid jármű is részt vesz, amely modell európai forgalmazása 2014-ben kezdődik majd. Az autó a Focus Electric modellel alkotja majd a Ford elektromos hajtású autókból álló modellcsaládját, s a kínálatban később az új Mondeo Hybrid is megjelenik. A colognE-mobil tanulmány célja annak vizsgálata, hogyan illeszthetők be az elektromos járművek a városi közlekedés infrastruktúrájába. A projekt tapasztalatai más városokban is segítik majd az elektromos közlekedés meghonosítását.
A németországi Saarlouisban legördült a szerelőszalagról az első Focus Electric, a Ford legelső, európai gyártású elektromos járműve: a Focus Electric vezeti be az autógyártó elektromos hajtású modelljeinek kínálatát Európában, jövőre érkezik a C-MAX Energi plug-in hibrid és a vadonatúj Mondeo Hybrid.
Cikkünk folyamatosan frissül a háború aktualitásaival.
Nem erősítették meg az információkat.
Ismét előkerült Prigozsin neve.
"Ne hagyja, hogy kötvényalapot adjanak el önnek!"
De nincsenek, véli az ING Bank vezető elemzője.
Sorra húznak el mellettünk az uniós országok.
Milyen következményekkel járhat a csapok elzárása?