Az idő rohanását az is jól szemlélteti, hogy a Honda a még vadonatújnak ható 9. generációs Civic modelljét is megújította, annyi idő telt el a bevezetése óta. Az - Európában - 5-ajtós ferdehátú és kombi karosszériával, 1,6-os dízel, illetve 1,8-as benzinmotorokkal elérhető Civic továbbra is egy jó autó, egyedül a formájával nem barátkozott meg még mindenki.
Az autókkal elért, olykor hihetetlenül alacsonynak tűnő fogyasztási rekordok beállításával kapcsolatban sokszor felmerülnek hitelességi kérdések, melyek nem az akkori és ottani értéket kérdőjelezik meg, hanem inkább a körülmények életszerűségét, a mindennapi közlekedési szokásoktól történő különbséget firtatják. A Honda júniusban felállított rekordját az útvonal "hitelesíti", mely 24 európai országot - Magyarországot kétszer is - érintett!
Hangzatos reklámok és üres frázisok helyett valódi eredményekkel kívánja bizonyítani a Honda, hogy mennyire hatékony az 1,6 i-DTEC erőforrás. A laboratóriumi, szabályozott, szabványosított környezet helyett valós körülmények között próbálja meg bebizonyítani, hogy az 1,6 literes dízel erőforrása a gyakorlatban is mennyire kisétkű. A 24 országot átölelő 13 ezer kilométeres túra - amennyiben sikeres lesz - világrekordot is jelent egyben.
Hangzatos reklámok és üres frázisok helyett valódi eredményekkel kívánja bizonyítani a Honda, hogy mennyire hatékony az 1,6 i-DTEC erőforrás. A laboratóriumi, szabályozott, szabványosított környezet helyett valós körülmények között próbálja meg bebizonyítani, hogy az 1,6 literes dízel erőforrása a gyakorlatban is mennyire kisétkű. A 24 országot átölelő 13 ezer kilométeres túra - amennyiben sikeres lesz - világrekordot is jelent egyben.
A Honda is azon gyártók közé tartozik, amik hosszabb idő - jelen esetben bő 13 év - "szünet" után ismét kínál kombi karosszériával alsó-középkategóriás modellt, mégpedig az immár 41 esztendeje gyártott, kilenc nemzedéket megélt Civic-et.
Az egyterűek divathulláma ha még nem is váltott leszállóágba, a csúcspontját minden bizonnyal elérte, vagy nagyon hamar el fogja érni. Az értékesítési statisztikák helyett ennek jó mutatója az autógyártók modellportfóliójának alakulása, megváltozása. Az elmúlt hónapokban több gyártó is olyan kombikat mutatott be, melyek nem rendelkeznek közvetlen előddel, a piaci várakozásaik viszont a költséges fejlesztésekre inspirálták a cégeket. A Honda is ezen gyártók közé tartozik, bő 13 év "szünet" után ismét kínál kombi karosszériával alsó-középkategóriás modellt, az immár 40 esztendeje gyártott, kilenc nemzedéket megélt Civic-et.
Egyedülálló történelmi látványosság Stockholmban, a Vasa Múzeumban.
Percről percre tudósítunk.
A Steadfast Defender a bizonyíték szerintük.
Az Apple-nek számos kihívással kell szembenéznie a különböző üzletágaiban.
De nincsenek, véli az ING Bank vezető elemzője.
Sorra húznak el mellettünk az uniós országok.