Nincsenek könnyű helyzetben az autógyártók, mert a szigorodó károsanyag-kibocsátási szabályok miatt úgy kellene menedzselniük a belsőégésű motoros modelljeiknek a gyártását, hogy közben egyre inkább az elektromos modellekre kell fókuszálniuk, utóbbiak fejlesztése ráadásul extra forrásokat igényel, ami szűkíti a mozgásteret a hagyományos hajtásláncú modellek fejlesztésében. Ebben a különös helyzetben kiemelt figyelmet kapnak a nagyteljesítményű sportautók és motorok, amelyek károsanyag-kibocsátása extrém magas, a vevőkör nagy része azonban ragaszkodik a belsőégésű motorokhoz. A Volkswagennél is nagy dilemmát okoznak a luxusmárkák, a német konszern ezért felülvizsgálja a Lamborghini, a Bugatti és a Ducati stratégiáját is.
A német Manager Magazin úgy tudja, hogy a Volkswagen konszern megválna a sportautógyártó márkájától, a Bugattitól.
Nem a világ egyik legjobb focistája vásárolta meg a világ legdrágább autóját, nyilatkozta a Bugatti vezére.
Úgy tűnik, megvan a gazdája a világ legdrágább autójának, a több mint 5 milliárd forintba kerülő Bugatti Cristiano Ronaldóé lehet, akinek volt egy extra kívánsága is az autóval kapcsolatban.
Imádják a befektetők a kontinenst.
A készítője egy közeli bank épületénél tervezte elhelyezni.
A jelenlegi adatok szerint sereghajtók vagyunk az EU-ban.
Nagy Márton elégedett az intézkedés hatásaival, a kereskedők kevésbé
Az OXO Technologies vezére a Business podcast vendége volt.